Philip Martin's
Missie
Na een levenslange ervaring in de organische cosmetische industrie besloot Mauro Trimigliozzi in 2003 een nieuwe weg in te slaan met zijn in 1984 opgerichte bedrijf en creëerde hij het merk Philip Martin's. Samengesteld uit de voornamen van zijn kinderen staat de merknaam symbool voor de zuiverheid van de geboorte. De filosofie achter Philip Martin's is om deze zuiverheid te koesteren middels organische en niet-toxisch chemische huid- en haarverzorgingsproducten. Philip Martin's maakt gebruik van de laatste kennis en ervaring om deze gelofte te vervullen, zich vertalend naar de succesvolle productie en distributie van revolutionaire natuurlijk organische en niet-toxische Hair- en Bodyproducten die onze gezondheid respecteren en zich verzetten tegen het gebruik van toxische en schadelijke ingrediënten.
Filosofie
Vanwege de hoge eisen aan zijn producten is Philip Martin's gedurende de jaren blijven investeren in zijn productie-eenheden, kwaliteitscontrole en productie standaarden, om zo wereldwijd erkende certificaten als Ecocert te behalen. Onze missie: onze ervaring gebruiken in de combinatie van ingrediënten gewonnen uit natuurlijk organische kwekerijen, exclusief gebruik makend van voedingsconserveermiddelen en non-toxische chemicaliën. Op deze manier vinden wij de perfecte balans tussen kwaliteit, gezondheid en prestatie.
Ingrediënten en fabricage
Esdoornsap (hydraterend), ginseng (revitaliserend), lavendel (hydraterend), pinus pumilio (hydraterend), palmolie (voedend), shea boom (hydraterend), murumuru (hydraterend), babassu (hydraterend), aloë barbadensis (volumegevend), zoete amandel (beschermend), avocado (herstellend), kamille (rustgevend), kaasjeskruid (verzachtend), pomerans (reinigend), klis (zuiverend), pepermunt (verfrissend), eucalyptus (verfrissend), zaagpalmetto (remmend), korenbloemwater (hydraterend).